josopavontuur.reismee.nl

Nieuw avontuur

Hallo allemaal!

Binnen een kleine week is het zover: ik vertrek naar Laos!! Zoals tijdens mijn vorige avontuur zal ik nu ook proberen om mijn verhalen en bedenkingen geregeld neer te typen en met jullie te delen. Het zou dan ook fijn zijn mochten jullie terug van de partij zijn om mij te volgen en af en toe een berichtje na te laten!

Ik vertrek zaterdag 25 oktober tot 16 november. Samen met negen anderen ga ik een rondreis maken in Laos, een van de minst toeristische en authentiekste landen in Azië. We landen in Bangkok en gaan via de 'friendship bridge' over naar Laos. Daar gaan we steden bezoeken, op 2 daagse moutainbike tocht, 3 daagse jungletocht, een project van de vredeseilanden bezoeken,....

Enfin, ik zal mijn best doen om hier geregeld een verhaal na te laten om jullie op de hoogte te houden en even te laten wegdromen van de dagdagelijkse routine.

Nu rest mij alleen nog af te tellen tot zaterdag!

Tot lees!

Liefs Joke

Reacties

Reacties

Sameliena

en 't zal wel zijn dat ik trouw aanwezig zal zijn, net als jij bij ons! ;-)

Freya

T'amuseleute!!!! Ik zal eens aan je denken terwijl ik in Tenerife zit ;-)... Ik zal net zoals vorig avontuur trouw aanwezig zijn.
Vele groeteks x

Neltje

Hoi Joske

Goed nieuws ... als de baby er tegen donderdag niet is gaan ze de bevalling inleiden. Je zult je neefje of nichtje dus op de valreep nog kunnen bezoeken voor je op reis vertrekt!
Dus tot vrijdag dan?

Groetjes xxx

Patrick

Hoi Jos, deze keer probeer ik zeker je avonturen te volgen ... Af en toe een berichtje vanuit het Dreupelkot lijkt mij wel een leuk idee! :) Enjoy! Kus!

rose

Joke , alvast een goede reis , ik kijk al uit naar je verhaal
groetjes

Wost

Moatje,
De leute, voorzichtig zijn en geniet van deze nieuwe uitdaging! Ik wacht vol spanning op je sterke verhalen!
I'm gonna miss you!!!
XxX

mie

Hoi Joske!

Je bent nog niet vertrokken en ik voel de kwijl al weer opkomen! Reis opnieuw (helaas) in gedachten met je mee (en via de pc natuurlijk). Hoop dat het een toffe groep is en het opnieuw een onvergetelijke reis wordt. De leute maske!!
Liefs xx

pa en ma

Hallo Joke,
Hopelijk geen nieuwe vaststellingen gedaan op de trein van vergeten zaken ! Nu wel reeds kennis gemaakt met de nieuwe bende ?!? Heel zeker alweer een tof gezelschap. Veel steun aan mekaar en maak er een boeiende en gezellige trip van. We wachten op jouw eerste nieuws. Hallo joke hier je moetje! oef we zijn weer op je blog geraakt, dank zij nonkel jan, want hij was verdwenen uit onze pc! gisteren nacht wou ik je vertellen hoe de dag verder verlopen was nadat we jou uitgezwaaid hadden. Terug naar tante Marleen, schotels gewassen, koffie gedronken, en dan hop hop vlug nog even naar Nele ,Indra en de rest van de famillie, dan naar huis, iets knabbelen, naar Brugge , optreden van : Soweto gospel choir in de schouwburg, tof hoor,heel de schouwburg daverde! Daarna zijn we nog iets gaan drinken in het " Zwarte Huis" Tante Marleen, Ignace, nonkel Jan en tante Christine. Vandaag hopen we eens op een rustige zondag, maar dan ook weer niet te! We kijken ondertussen vol ongeduld uit naar een eerste teken van leven van ons kakkernestje! Hopelijk valt het gezelschap mee, maar jij ook hé! Heel veel liefs en hopelijk tot vlug wat nieuws van jou xxxxxxxxxxxxxxxxxxxmoexxxxxxxxxxxx

Bettina

Hey Joke ik heb je mail ontvangen en ook ik zal je schitterend reisverhaal volgen..
Geniet van je reis...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!