josopavontuur.reismee.nl

Op avontuur in Jordanie!!

Hallo iedereen!!

Na lang verbljf in Belgie vond ik dat het wel weer eens tijd werd om het te verlaten. Daarom boekte ik mij een reisje naar Jordanie! Ik ging in mijn omgeving op zoek naar reisgenoten, maar niemand had tijd, geld of zin.... Dus dan ging ik maar eens zoeken op het internet naar iemand die wel op avontuur wou met mij! En ja, na een paar dagen had ik prijs. Sander de nederlander wou samen met mij op avontuur in Jordanie!! Een tijdje later besloot Sven (je kent hem wel van de laos en Indonesie avonturen) dat hij ookwel zin had om ook die richting uit te gaan en zo vervolledigde hij ons gezelschap! We maakten een ruwe planning,boekten een auto en verlangden met volle teugen naar 30 april!

Uiteraard wil ik weer keihard mijn best doen om mijn impressies, bedenkingen,avonturen,... met jullie te delen. Dus bij deze: welkom bij: Jos op avontuur in Jordanie!!

Onze reis start op 30 april ( gisteren dus) en eindigt op10 mei omstreeks 01u s nachts.

Enjoy it! I shure will!!

Wink

Dikke knuf
Jordaanse Joke

Schone broere Vliege

Veel succes op je nieuwe avontuur. Have fun. Vele groeten aan den Sven die zal me nog wel kennen van Rammstein hé.

robin

De globetrobber vervolgt haar weg. Binnen een aantal jaren bundel jij je verhalen met interessante tips en koop de hele wereld The Stubbe Trotter. Ik kijk uit naar de reisverslagen. Zonder gesluierde waarheid maar rechttoe rechtaan as usual.