josopavontuur.reismee.nl

Te ver weg!

Hallo iedereen

Eventjes een korte geruststelling voor allen! Alles in orde met mij, niet opgegeten door een haai of ander visgedierte, gewoon slachtoffer van veel te duur internet!! En ge weet dat ik tijd nodig heb voor mijn verhalen he. Ik zit nu al op Kho Phangan en heb de verkeerde keuze gemaakt van resort. Ik zit namelijk veeeeeeeel te ver van de bewoonde wereld en dat gaat me niet! Bovendien kan ik er moeilijk geraken want een taxi kost immens teveel en op een brommertje durf ik mij niet te wagen aangezien de wegen hier heeeeel steil omhoog en omlaag gaan en ik sowieso al niet echt veel ervaring heb met brommertjes. Het is hier wel heel rustig, maar ik heb leven en beweging nodig. En alsof dat nog niet genoeg is, is het vandaag beginnen onweren. Ik lag te bibberen op mijn bedde jong, amai, over donder gesproken!! Anyhow, ik probeer gauw mijn duikavontuur eens neer te typen, nu hoop ik gewoon te kunnen genieten van een welverdiende nachtrust en hier morgen te vertrekken!!

Heel veel liefs en tot gauw

Afgelegen Joke

Reacties

Reacties

pa

Joke,
Als eerste erbij om te lezen dat, waar je nu zit - het veel te stil is naar jouw mening. En dan maar klagen over een alles overdonderende donder. Ik begrijp het nu helemaal niet meer. Een goede beslissing dan om maar te verleggen. 't Zal daar wel heel wat beter zijn !!!!!!?? In elk geval, dat onder-zee-avontuur , daar wachten we op.
Groetjes, Pa.

vinod

ij snorkel


blijkbaar alles çava e... das goed... heb eventjes luidop moeten lachen toen ik las in je vorig verhaaltje over de spin... deed me denken van bij mij thuis dat er ook zo'n miniwiniiepicolinie- spinnetje onder je vest zat en dat je bijna een meter achteruit in de lucht sprong van het verschot... hihihi... maar als het een opluchting mag zijn... de vogelspinnen kruipen in de kieren van de containers mee naar ons gewest dus er zullen er daar niet meer zoveel lopen... :-p... van dat 'tijgertje' vond ik gelijk ook wel sjiek, ja, ge weet, ik heb ooit eens met een tijger gevochten e ipv te strelen... :-p...
enfin, ik lees je snorkelverhaal wel nog e...
hou je goe!

x

Neltje

Hey Joske

Ik zei nog tegen Gino: alé der is nog altijd geen verhaal van ons Joske en toen zij hij: ma ja der is wel een nieuw verhaal, sjoef, alles in orde dus! Ik ben toch wel benieuwd naar dat duikverhaal. Hopelijk ben je gauw in goedkopere oorden.

Slaapwel xxx

schpne broere Gino

Hoi schoon zusje. hebt gelijk ge moet niet teveel geld aan taxi's en aan internetten hangen, want dan schiet er niets meer over voor mijn souveniertje hé. Kluchtje hoor jeanpolleke. Geniet maar verder van uw reis en we horen het later nog wel wat je allemaal nog beleefd hebt hé;

Goetjes.

ma Inge

Ei Joke! Ik wacht........en wacht..........en wacht.........zzzzzzzzzzzzzz Waar zitte gij? Neenee groot gelijk zunne. Eerst genieten en centjes sparen voor...?? Ge weet wel he;-: hihi grapje hee t is vrijdag en t zal nodig zijn om mijn duracellekes terug op te laden. Geniet ervan en ik heb nog een leuke verrassing vr als ge were zijt. Iets op 1 december... de rest is voor later.
Toedeloe en amuseer joe ( da rijmt: er is geen hitte nodig voor flauwe moppen!!)
xxx

Wost

Joooooooo!?!
Wost wordt wa ongerust! Wost is niet graag ongerust! Just poke me? Pleasssssssssee! Hopelijk al kunnen vluchten van je luxe oord en nieuwe wilde avonturen meegemaakt? Laat gauw iets weten! Wanneer kom je ongeveer maandag terug?
Kisses!!! xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!