josopavontuur.reismee.nl

Jos op avontuur pur sang!

Hallo iedereen!

Binnen een tiental dagen vertrek ik richting Thailand voor een kleine twee weken.
Onder het motto 'ik-blijf-niet-thuis-omdat-ik-geen-reisgenoot-vind' vertrek ik deze keer op mijn eentje, richting avontuur! Dit wordt dus jos op avontuur pur sang!

Aangezien het de allereerste keer is dat ik er alleen op uit trek ben ik natuurlijk wel een beetje zenuwachtig! Hoe zal alles verlopen? Zal ik het wel allemaal alleen kunnen regelen? Ga ik in de wc kotjes passen met mijn grote rugzak aangezien niemand er even op kan letten? Wat doe ik als er een hele grote spin in mijn kamer zit? .... Allemaal vragen waar ik hopelijk binnenkort een leuk antwoord op kan geven (ok, de situatie met de spin wil ik echt niet voor hebben!!).

Tijd dus om eens te checken of onze Jos echt wel haar vrouwtje kan staan!! Ik hoop dat ik jullie weer kan amuseren met de leukste en zotste anekdotes, maar dat wordt nog even afwachten.
De verhalenzullen er in elk geval zijn, net als de rijkelijke 'dt' fouten en de raarste typfouten.

Ondertussen tel ik af, met kriebels in mijn buik, vragen en zorgen in mijn hoofd, en vooralheel veel verlangen, naar warme zon, mooie natuur, (hopelijk) onbezorgde tijd, avontuur, ontmoetingen, plezier,.... Laat ons hopen dat die verlangens allemaal positief ingevuld worden (daar hoor je die zorgen in mijn hoofd!)!!

Ik hoop ook dat jullie weer allemaal aanwezig zullen zijn, net als de voorbije jaren, dat je een beetje kunt meegenieten en geregeld eens een berichtje na laat, wat je weet, dat vind ik fantastisch!!!

Tot binnen tien dagen!!!

Liefs
Jos pur sang!

Reacties

Reacties

Veerle Tack

Heyla
Wij zijn verleden jaar naar Thailand geweest en we vonden het prachig!!!
Vooral het eten(voor Fre!) daar kun je echt niet pikant (voor mij!!)en goed eten!!
Natuur vond ik zalig!!
Geniet ervan en ik kijk er naar uit om weer je verhalen te lezen!!!

Groetjes

Greg

Hey,

Je zal zeker wel je vrouwtje kunnen staan :-)
Zal wel goed verlopen, wat betreft de spinnen, wil je niet bang maken..
http://www.hln.be/hln/nl/961/Wetenschap/article/detail/1013697/2009/10/10/Nog-nooit-zoveel-spinnen.dhtml

ik weet nu niet of dit over de rest van de wereld ook zo is.. :-p

Allé, tot later..
Hopelijk terug leuke verhalen om te lezen :-)

toedeloe xxx

tante marleen

Hoi Joke

Nu wordt het pas helemaal echt !! Maar voor een ervaren wereldreiziger als jij kan dat geen probleem zijn. Nu sta je ook helemaal open voor alle nieuwe ontmoetingen en impressies.
Laat maar horen, we kijken uit naar de spetterende verhalen.

Dikke knuf
T.Marleen

vinod

de leute e! en brave zien e! en nie tevele rijst eten e...

Wost

Hey moatje,

You can do it! dat weten we allemaal! En die spinnen dat went wel hoor. Sinds mijn bouw kan ik de grootste spin aan, dus jij zal daar zeker geen probleem mee hebben. Ik duim voor een positieve invulling van je verlangens! Voorzichtig zijn en geniet!
Goeie reis!
xxx

Freya

Dag Joketje,

't amusement hé daar bij de thaikes (of hoe zegde da?)!
Ben ik blij dat ik nie mee kan... hihi.. Met al die spinnen daar! Ma mss ga gij mij dan over mijn fobie kunnen heen helpen als ge terug zijt.

Goeie reis!

Ik ben alvast weer trouw op post!

xxx

Patrick

Joepie, Josken gaat weer op reis! Laat maar komen die verhalen! Enjoy! x P.S. Ik vertrek volgende week naar Kenia ... mss zet ik mijn ervaringen ook wel op reismee!

robin

Blij te vernemen dat je Thailand onveilig zal maken (enfin, de spinnenplaag aldaar komt weldra onder jouw sandalen aan een definitief einde). Ik kijk alvast uit naar grappige, beschouwende en rijk gestoffeerde anekdotes. Hou je haaks!

ma Inge

Ma meiske toch je zal zeker iemand tegen komen in Thailand die je zal willen vergezellen. Ik heb hem al aangesproken! De tweelingsbroere kan wel nie meekomme! Hij onthoud nl nie zo lang.
Jaja t zal u leren he als ik nie mee mag!
Ma je zal dat mega goed doen. De Thaikes zullen blij zijn om u te zien !
.... en denk eraan in de ogen van de spinnekes ben jij een reus!!!! Wie zal er nu het meest bang zijn goed wetende dat jij een 39 meehebt.....???
xxxxx

Sofie

GoJooookeGooo =)

Maak er een superervaring-pur-sang van eh! XXX

Maarten

Jo Jo Joke,

Cool!!!

Ik heb paar mensen die ik goed ken die daar wonen in Thailand, ik zal zien dat ik je de adressen eens kan bezorgen. Als je in de buurt ben en gratis overnachting zoekt.. ;)

Gele hoeie reis!! X

barbe vileyn

hey sterke vrouw en dat ben je zeker!!! super van je !!! ik wens je onvergetelijke avonturen toe!!! ik kan al niet wachten om je verhalen te lezen op deze site.
XXX

pa

Joke,
Hierbij ons eerste contact. Dinsdag 10 november, 11,30 uur. Normaal gezien zit je nu nog op de vlieger en nadert de eerste landingsplaats heel vlug. Hopelijk is de ganse vlucht goed vervlogen (ver-lopen zal het wel niet geweest zijn, daar hoog in de lucht). Nu eerst begint de echte (zoek)-trektocht. Vlug op zoek naar een eerste rustplaats ..... en dan kalm plannen voor de verdere tocht. Pak het rustig aan en wenselijk verloopt alles zonder al te veel hindernissen. We wachten op uw eerste relaas.
Groetjes,
Ma en pa.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!