josopavontuur.reismee.nl

Indonesia, here i come!!!!!!

Hallo allemaal!!!

Eindelijk is het weer zo ver! Komende zaterdag omstreeks 11u20 ben ik in de wolken!

De keuze ging dit jaar naar het prachtige Indonesië. Samen met tweeSven en Nancydie ik vorig jaar leerde kennen tijdens mijn trip naar Laos vertrek ik terug op avontuur. We kozen ervoor om de eilanden: Java, Bali en Lombok eens van naderbij te bekijken. Foto's en reisgidsen beloven ons alvast prachtige adembenemendelandschappen. Ik ben dan ook razend benieuwd!

Uiteraard laat ik jullie allemaal een beetje meegenieten door geregeld mijn reislog te voorzien van onze spannende avonturen! Ik hoop dat jullie weer even talrijk aanwezig zijn als de voorbije jaren!!

Nog enkele dagen hard werken en dan kan de ontspanning beginnen! Hoewel, ontspanning... met ons bomvolle programma zal het waarschijnlijk wel een hééééél actieve reis worden!

Hopelijk tot gauw allemaal!!!

Groetjes Joke

Reacties

Reacties

Sameliena

Jiehaaaaaaa!!!

Zie ik je nog voor je vertrekt?

KHK

tante marleen

Hoi Joke

weeral een héél boeiend avontuur voor de boeg...laat ons maar meegenieten...en wie weet, kan je ons ook de weg wijzen om later in je voetsporen die schitterende regio's te gaan ontdekken

tot vrijdag in elk geval !!

Wim

Ga maar gaan genieten! Ik zal ondertussen wel een beetje examens maken! x

Freya

Dag collegatje,

alvast héél veel plezier!! Ik ben opnieuw van de partij om je te volgen hoor!!! Geniet ervan!

Vele groetjes Freya x

Kaat van Koen

lieve Jo,geniet er maar van, t is nu dat je het moet doen,voordat je aan man en kinderen gekluisterd zal zitten..Ik geef het toe,dat ik toch wel een heel groot beetje jaloers ben.Pas goed op jezelf
groene kus van kaat (en ook van Koen,want die heeft een snotneus)

Patrick

Zoals altijd wil ik geen letter van je avontuurlijke reizen missen! Enjoy! Enne ... ik drink er alvast een lekkere jenever op! Greetz xx

robin

Let deze keer extra op voor bloedzuigers en vogelspinnen. En doe je stovers in blik mee zodat je alweer niet 'bijna' verhongert?
Enfin, om maar te zeggen, ik kijk uit naar de hilarische en filosofische reisverslagen.

joyce

hllow tante jossewost!!
wat ben jij een gelukzak!
jij mag op reis en ik moet een beetje examens gaan maken, maar ja jij hebt dat allemaal al gedaan he!
ik hoop dat het een leuke reis wordt, en breek vooral geen dingen of kom niets tegen he haha
groetjes joyce xxx

Wost

Dag moatje!
Geniet van de prachtige natuur en de aparte cultuur, het rondtrekken en het hopelijk niet-pikante eten, het tot jezelf komen en het leren, het gezellige gezelschap en de leuke Indoneesjes, de rustmomenten tussenin en de avonturen rondom, maar vooral mis ons! ;-)
Goeie reis Joske! Ik verwacht opnieuw je schrijf- en fotografisch talent waar te nemen!
Dikke knuf!!! xxx

KAAT

In gedachten vliegen we weer lekker met je mee. We zijn er volledig klaar voor! Benieuwd waar je ons dit keer allemaal heen brengt!!! Let's go!!
't Amusement!!
Dikke zoen X

Pa

Joke,
Nog niet vertrokken en toch al nieuws. Eerst afscheid nemen en dan maar op de voet volgen hoe alles verloopt.
Met zijn drietjes, hopelijk op veilige wegen, naar veel moois.
Kijk goed uit je ogen ... en hopelijk verloopt alles naar wens.
Pa en ook ma, bij de vlaamse stovers.

Conny

Hey lieve Joke,

Ik vernam van je moeke dat je opnieuw een mooie rondreis tegemoet ga. Zoals je vele familieleden en vrienden, wens ik jouw eveneens een fantastische reis toe met je vrienden. Zorg goed voor elkaar en geniet maar volop nu je nog kan ! Wanneer je terug in het land bent - drinken we samen met je moeke en pa een heerlijke sangdria hé en luister we naar je vele verhalen I Ik verlang al tot het zover is !
Lieve knuffel en kus !
conny

Wost

Dag moatje,
Goeie vlucht gehad? Hoe zijn je eerste 2 dagen verlopen? Hoe ist land? Laos alike?
Kwou je zaterdag nog smsen voor je vertrok, maar 'k was te veel in de verstikkende ban van Gistel... Snorry!
Knuf! xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!