josopavontuur.reismee.nl

Finally, de grote trek!!!

Lieve iedereen

Eindelijk is het zover, het 'najaar van 2011' zit eraan te komen. De periode die ik sinds 2007 gepland had om mijn kleine 'wereldreis' te gaan doen. Zo gezegd, zo gedaan, binnen exact twee weken laat ik het koude en herfstachtige België achter me om mijn grote avontuur aan te gaan!

In april zag het er naar uit dat ik alles alleen ging moeten ervaren, mijn grote droom veranderde heel eventjes in een kleine nachtmerrie... Gelukkig bleef ik niet lang bij de pakken zitten en ging vol enthousiasme op zoek naar mensen die deze ervaring wilden delen met mij! Want hoe dan ook, deze reis ging ik maken!!! Gezegend met een fantastische familie en heerlijke vrienden, lukte het mij om medereizigers te vinden!!! Ik ben erin geslaagd om deze reis te vullen met heel wat lieve mensen die dit samen met mij willen delen en daar ben ik hen nu al enorm dankbaar voor! Ik hoop dat het een knaller van een reis wordt en een overgetelijke ervaring!!

Net zoals altijd ben ik van plan om jullie een beetje te laten mee genieten en zorg ik geregeld voor een sappig verhaal waarin je al mijn avonturen kan mee beleven.Van jullie verwacht ik dan weer dat je af en toe eens een berichtje na laat, die hebben mij in het verleden altijd zo veel deugd gedaan!! Ik weet dat ik op een paar super trouwe lezers kan rekenen en ik beloof jullie dat het de moeite zal zijn!

Op woensdag 21 september begint mijn grote avontuur. Dan trek ik richting Borneo met mijn grote zus Kaat en de alom bekende reispartner Sven ;-).Vervolgens ga ik Vietnam verkennen om daarna door Cambodja naar Thailand te trekken en daar te eindigen. Deze vier landen zullen dus mijn Azië gedeelte vullen. Na een korte Belgische tussenstop in december, vertrek ik de 26e richting Centraal-Amerika. Daar ga ik, wederom met Sven en nog wat anderen, Guatemala gaan ontdekken. Daarna een tweetal weken spaanse les volgen in Costa Rica om dan tenslotte met mijn goeie vriendin Sofie, datzelfde land, als ook Panama en ten-aller-slotte Nicaragua door te trekken.

Dat het een avontuur wordt, dat ligt vast, als ook dat het een onvergetelijke ervaring zal zijn! Ik hoop jullie allemaal een beetje te kunnen laten mee genieten!!

Veel liefs en tot in Borneo!!!

'Mini wereldreizigster' Joke

Reacties

Reacties

Linsy

Waauw!!! Kijk nu al uit naar de verhalen!!! Alvast een heeeeeeeel goede, leuke, spannende, plezante, deugddoende, verrijkende en allesomvattende reis toegewenst!!!

Bettina

Ja Tante Joke het begint te naderen he.. Wij zullen in ieder geval trouw je avonturen volgen.Bij deze wens ik je dan ook een super tijd..geniet van elk moment!

Hélène

Don't forget the banana's!!

Brigitte Fack

Hallo Joke , het aftellen is begonnen . Na juist je vorige reisverhalen te hebben gelezen, ben ik benieuwd naar de volgende . Alvast een hele avontuurlijke , deugddoende , spannende, en leuke reis gewenst , geniet met volle teugen samen met je reisgezellen !!!

Veerle Tack

Ik kan nie wachten tot ik de volgende verhalen mag verslinden. Kan ik weer zitten lachen achter mijn computer en mijn twee venten dan weer raar kijken!!!
Groetjes

Sabine

Man, time flies! Voor je het weet is je grote reisavontuur begonnen! :-) Geniet er super hard van, wij zullen genieten van je verhalen!!

Gino de "schone broere"

Hoi "Schoon" zusje - ja k moe nu zeggen "schone zusjes" hé want jullie vertrekken met z'n tweetjes hé.

't ziet er weer in orde uit dat programma van jou, gisteren nog gekeken naar de last minutes uit jaloezie en Phuket stond er ook te blinken dus misschien komen we binnen drie weekjes wel jullie richting uit voor een dagje of tien.

alvast een super toffe reis toegewenst. Alleen jammer dat je je 'mettekindje' zolang in de steek laat hé en zelfs met nieuwjaar en sinterklaas en zo ... hahaha

Robin

Ik kijk al uit naar de reisverslagen met knipoog en enige zelfrelativering.

frank

veel plezier

Wost

Spannend, moatje!!! Ik zit tevens aan mijn pc gekluisterd om je heerlijke verhalen te lezen! Nog 2 weekjes, shiiiiit, eigenlijk nog 11 daagjes. Ik wens je het allerbeste toe met een wegpinkende traan...
I'll miss you!!! xxx

Fieke

Ja,ja, vandaag nog 10 daagjes!!!! Spannend!!! In ieder geval, ge hebt er een lezertje bij... :-)
Joke, geniet, ontdek, hoe vast en laat nooit meer los!

Dikke x

jean-hubert

spijtig Lieve zegt dat ik nie mee mag

succes, geniet in Viet Nam le- ker eten

J-H

IngeD

Heilaba Joke amai we gaan u hier missen zunne!! Blij dat we toch van in ons grijze landje zullen kunnen meegenieten van al je verhalen. Laat de ezels aub voor wat ze zijn, zij brave, gebruk je verstand, hou een souvenierzakje vrij in je rugzak voor mij ;-)) en GENIET ERVAN Hééééééé!!!!!!!!!!!!
xxxxx

Truike 'de achterblijvende"grote" zus'

Hey Joske

jaja 't is aan 't korten hé nu, maar da zal zeker en vast weer een superervaring worden daar twijfel ik niet aan ;-)
en grote zus mee om beetje op je te letten hum hum...
in elk geval geniet er maar weer met volle teugen van en hopelijk brengt het hangertje je veel geluk op reis ;-)

dikke kus xxx

Patrick

Hoi Jos, als 'trouwe' lezer en collega-dreupeldrinker kan ik natuurlijk niet ontbreken op dit lijstje. Als jij beloofd in je eigenste stijl een uniek reisverslag neer te pennen, beloof ik om één en ander in de juiste vorm te gieten en te laten drukken hier in China. Dit natuurlijk doorspekt met schitterende foto's en ewa persoonlijke commentaar! Laat maar komen die verhalen! Greetz en enjoy! Patrick. xx P.S. De werktitel van het boek: "Footprints, that's all we leave behind!" P.P.S. Bezorg je me je vorige verhalen en foto's op CD (DVD)? Dan kan ik reeds beginnen!

''klein'' nichtje xD

Lieve tante Joke ,
veel succes zou ik zeggen en geniet ervan!
We zullen je hier in Belgie heel hard missen!
en voorzichtig zijn he :) je weet nooit wat er gebeurt daar in die landen :)
Jammer dat ik nog naar school moet he , was anders wel meegegaan als ik kon :p
dikke dikke zoen van je nichtje lisa xxx

Diet

Geniet ervan...
Ben benieuwd naar de verhalen.

Xxx

manuel&det

Toi toi...wij duimen ( wij dat zijn.. remember feest Marleen Lietaer)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!