josopavontuur.reismee.nl

Even een geruststelling

Hey everybody!!!

Hier ben ik weer, levend en wel en met nog meer muggebeten!!! Ze komen er werkelijk voortdurend bij, zelfs terwjil ik hier zit te typen.

We zitten hier nu alterug in Thailand en alles is goed verlopen op de gibbon experience. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik mijn hart nog nooit zo bewust heb voelen kloppen en dat de adrenaline in elk hoekje van mijn lichaam te voelen was, maaaaaaaar het was super mega de max en toch wel het toppunt van de reis!! We zweefden op zeker wel 150 meter boven de jungle en dat geeft toch wel een ferme kick. Malika, Sven, Dieter en ik deelden treehouse 3, die een prachtig adembenemend zicht had overde jungle.De anderen zaten in treehouse 1 en moesten een stuk minder wandelen dan ons. Ik ben dus weer bijzonder sportief geweest, jawel. Over het eten valt niet veel te zeggen, Sven was dan ook de enige die echt enthousiast was, maar dat is geen garantie. Enfin, ik heb nu echter niet zoveel tijd om alles uit te doeken te doen. Ge kent mij, eens ik begin te vertellen kan ik niet meer stoppen he! Binnen een klein anderhalf uurtje, stappen we de (17u durende!!!!!!!!!!!!!!)nachttrein op richting Bangkok om daar onze laatste dag al shoppend door te brengen (also hoogtepunt!!)!! En dan kom ik terug naar het koude Belgie, jawel! Ik veronderstel dat ik niet de volle 13u ga shoppen dus ik ga zeker mijn best doen om mijn zwieravontuur nog even te posten.

Bedankt voor al jullie zorgen en reacties, maar als een echte `jane` heb ik dit toch mooi overleefd ;-)

Tot Morgen!!!

Veel liefs

Joke Jane

Ps:

- Vinod: eindelijk een reactie!! Blij toch iets van je te horen! Wens roos veel sterkte van mij. btw, je loopt hier precies overal rond, volgens mij ben je thais.

- Conny: leuk dat je mij meevolgt op mn avontuur en ik ben blij dat het voor wat verstrooing zorgt! Hou je goed he! We drinken nog eens een sangriatje bij ma en pa en dan kan ik je ook alle fotos tonen! Veel goeie moed! Liefs!

- Ineke: merci voor je reactie! Sofie heeft het ook overleefd! Maar ze voelde zich niet zo lekker, maar dat verteld ze zelf wel. Ze verlangt nu toch al stilletjes terug naar ons Belgie.

- Aan al de rest, merci voor de reacties en het trouwe volgen!!!!!!!!!!

- Robin, no worries, Don carlos still alive en kicking!! Maar, door dat zwieren ben ik mijn tekstkennis kwijt....nu moet ik helemaal opnieuw beginnen....Pffffffffffffffff...;-)

Reacties

Reacties

Freya

Dag Joke, heb juist mijn schade ingehaald en jouw avonturen gelezen die ik gemist had. Shit, al zo laat, ik zou beter wat beginnen werken voor school. Maar ja...de keuze is snel gemaakt hé (heerlijke avonturen of lesvoorbereidingskes). Kom zeker eens langs in de morgenster als je eenmaal terug bent! Ben benieuwd naar de foto's!!! De werkgroep D'Hoeve denkt eraan enkele haantjes aan te schaffen.. Voorstander?

Veel shopplezier

Greetz chocomelkcompagnon

Ps: het voorstel van de haantjes is na veel gekukeleku afgeketst

Patrick

Eventjes een kort berichtje van een trouwe lezer!
Ik ben héél benieuwd naar jou Gibbon-avontuur ... Ik kijk er alsvast naar uit!!! Happy shopping in Bangkok!!!
liefs & have a nice flight back home! :):):)

Wostje

Hey, mn Moatje,
Nog een dagje en je bent terug! Joepy!
Blij dat je de gibbon experience goed beleefd hebt!
Have a nice terugrit! en joy to the shopping!
Ik kijk uit naar je terugkomst! Sorry dat ik er niet bij kan zijn...
Dikke knuf!

Bettina

Geniet van je shopdag...

Kijk al uit naar de foto's

greets Bettina

Joke

Hey dag toneelcopain,
Ik wou je langs deze weg laten weten
dat ik mama ben geworden van een lieve dochter:
ze heet Jenthe en weegt 3.910 kg en is 53 cm groot. (dat heeft ze zeker van de papa ;-) )
Doordat ik een week niet op het internet heb gezeten,
heb ik wat achterstand met het lezen, maar dat ga ik
nu tussen de voeding door ruimschoots goedmaken.

Het ga je goed!
Joke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!