josopavontuur.reismee.nl

Verse kiekjes!!

Hoi iedereen!!

Gezien we pas om 23u15 de bus nemen heb ik heel wat tijd gehad om hier op de computer van de hostal wat nieuwe fotos te plaatsen! Het ging echter niet zo vlotjes en het was met veel gefoefel. Ik weet dus niet of jullie een bericht gekregen hebben dat er nieuwe fotos zijn, bij deze nodig ik jullie uit om even weg te dromen bij mijn fotokiekjes. Ik kan nu eindelijk gaan vertrekken naar mijn bus!!

Veel plezier en tot gauw!!

Dikke knuf en kus
De fotojos

Neltje

Hoi Joske

Echt prachtig, wat ziet het er daar mooooooooi uit! Als ik hier door de venster kijk is dat wel wat anders (gelukkig kijk ik wel op de tuin uit met enkele konijnen en een specht).
Wat leuk dat je toch nog een deel foto's kon doorsturen. Binnenkort krijgen we ze natuurlijk allemaal te zien! Zeg maar aan pa dat hij er zo'n diareportage van maakt (of kan jij dat ook?).
Allé kgoan e stutte goan éetn.

Tot gauw.
Kus van je lieve zus xxx

Wostje

Foto's zijn zaaaaaalig mooi! Wauw, wat is het er prachtig. Ik was nog niet gaan googlen, enkel jouw verhalen gelezen. Mooi, mooi, mooi man, het leven dat is één groot feest!!! Prachtig, ik wil ook!!!
Dikke knuf!
Inge
xxx

tomme

Hoi, net even weggedroomd bij je fotokiekjes, mooi zunne ! Al je prachtige verhalen al doorgenomen en ik denk wel dat dit de reis was waar je naar verlangde !
Stel het nog goed op de laatste dagen hé enne ... de club is europees uitgeschakeld maar in de competitie valt het al bij al nog mee : we staan zelfs bescheiden tweede terwijl die mannen van de cercle bijna het kot afbreken omdat ze 4de staan. Ze doen het goed maar ze mogen ook weer nie overdrijven hé

Saluukes
Tomme XXXX