josopavontuur.reismee.nl

Test test test test

Hallo hallo allemaal! (Dit is een test, dit is een test, dit is een test, dit is een test,...)

Binnen een, nu toch, kleine week zit ik aan de andere kant van de wereld (alé, als alles goed gaat hé!!!). Jullie hebben bijna allemaal al een mailtje gekregen om het bestaat van deze reislog mee te delen, en bij deze merk je dan ook hoe het zou moeten verlopen als ik een nieuw avontuur heb achtergelaten hé!

Volgende week woensdag omstreeks 17u30, land ik in Lima, de hoofdstad van Peru. Daar zullen we waarschijnlijk een paar dagen doorbrengen. Van daaruit gaan we normaal gezien rechtstreeks naar Cuzco, de hoofdstad van de Inca's!! Maar omdat de rit niet minder dan 20u(!!) duurt, zou het best kunnen dat we nog ergens een tussenstop maken, als we iets vinden dat de moeite waard is natuurlijk. Vanuit Cusco gaan we UITERAARD de klim naar Macchu pichhu maken! Toch wel één van de toppunten van onze reis denk ik. Als we daarna terug in het dorpje komen kunnen we genieten van enkele natuurlijke warmwaterbronnen... Yeah baby! Schijnt zalig te zijn, al schijnt ook dat ze enorm naar rotte eieren ruiken (zwavel..). Vanuit Cusco zou ik graag nog enkele stukken incavallei gaan bekijken, maar we zullen wel zien hoe dat allemaal verloopt. Daarna gaan we richting Arequipa, de tweede grootste stad van Peru. Naar het schijnt een stuk minder druk dan Lima, en ook een stuk mooier. Na dit bezocht te hebben gaan we al een beetje meer richting 'grens Bolivia', en bezoeken we waarschijnlijk Puno, om dan vanuit Puno naar Copacabana te gaan en zo richting Bolivia. Maar niet vooraleer we het hoogste meer ter wereld hebben bevaren!! Het Titicacameer!!! Enfin, dit zijn zo een beetje de plannen voor de eerste anderhalve week. Meer uitgebreid nieuws krijg je van 'Joke Stubbe rechtstreeks vanuit Peru, voor het thuisfront'.

Tot 'van de andere kant van de wereld'!!!

Jo(s)ke!!
xxxxxxxx

Nonkel Jan

Bedankt, test geslaagd!
We zien er al naar uit (jij waarschijnlijk ook?!)
Het ziet er heel mooi en avontuurlijk uit.
Succes,goeie reis en heel veel mooie reisverhalen voor ons hoop ik.
Toi,toi,
Nonkel Jan en tante Christine.

Truike

hoi Joske
Het aftellen kan beginnen zè
Wens
jullie in elk geval al een goede reis en pas een beetje op elkaar hé, haal geen domme toeren uit...
da ons zusje behouden terug naar huis komt.
Dikke knuf xxx

Robin

Ziet er veelbelovend uit. Zeker ook de banner (of is dat een foto van een andere plaats en niet van de Andes?), die is zo mooi dat ik er direct een gedicht bij zou kunnen schrijven.
Geniet ervan.

Tante Marleen

Hoi metteke

Nog vlug een eerste reactie vooraleer ik weer in een vergadering onderduik (niet jaloers ??). Dat ziet er allemaal schitterend uit , niemand nodig om geografische uitleg te geven ?
Allé, stel het vree goed, denk een beetje aan ons en wij zullen héél veel aan jullie denken.
En...je hebt toch een beetje van je meter mee die ook zo graag rondtrekt in de wijde wereld....

Lieve groetjes, ook aan Sarah

T.Marleen

Joketje

Hey copain!

ben hier thuis den test aant doen met de dvd van het toneel en ik moet zeggen: ge zult wat missen woensdag op de voorstelling!
Maar ik zal u zeker op de hoogte houden en tis iets dat niet wegloopt he!
Je kan hem bij terugkomst nog eens bekijken want ik verschiet er zelf van hoeveel dingen je al zou vergeten zijn.
Héél héél héél veel plezier!!
Joke

koen ,kaat en co

dag Joke,wij wensen je veel plezier,geniet ervan met volle teugen,terwijl wij hier pa en ma wel in bedwang zullen houden.en een goeie raad van tante Kaat :
MET NIEMAND MEEGAAN HE!!!!!

Freya

Dag Joke,

heb jouw site eens bekeken...amai ik wil mee!!!!!! Het lijkt nu al zo tof en avontuurlijk!! Wou dat ik ook beetje meer lef had.
Ik wens jullie alleszins een megatoffe reis en euhh...voorzichtig zijn hé.
Aja tis juist vanaf woensdag krijg ik voor een maand dan geen telefoontjes meer met jouw supertoffe!? boodschapkes waar ik dan achteraf op antwoordt: 'NONDEPIE ze heeft me weer liggen!' Het zal even afkicken worden...

'T amusement!!!!! En tot schrijfs...
Groetjes x

(ps:hebde nen voorraad cacaopoeder mee!?)

Pe

Oewe, je gaat naar zuid amerika, en ik mag niet mee ?
'K heb jou toch ook ingeschreven voor Peking... Allé, amuseer je maor é, maok mo da je veilig thuis komt, da je me kan vertellen wa dak allemaal gemist heb...

Sara vn pe!

jaja amuzeer je maar eh....jy mag weer de coole,avontuurlijke dingen meemaken.
doe de groetjes aan de mooie jongens daar als er daar zijn he ;) lol..amuzeer je gewoon en maak dat je terug thuis komt e....

xxxx sara(je coolste nichtje)x

lisa (nichtje)

mag ik nie mee ?
zo ne reis maken veel leuker op school
de banken verslijten :) !
alle veel sucses op je lange tocht
en maakt da je in het geheel terugkomt e

amuseer je he!!!!
groetjes lisa

groetjes gino en nele

Hoi ("schone") zus van ons, wij wensen je een droomreis om nooit meer te vergeten, ik denk dat het moeilijk anders kan als je hinder aan de andere kant van de wereld zit. Geniet met volle teugen van de vele culturen die je zult tegenkomen, van de vele ongerepte natuur en denk eraan dat het hier ooit ook zo was, lang lang lang geleden. Wees voorzichtig en neem veel veel foto's als herinnering voor later, groetekens den Gino en Zusje Nele en Mettekindje Thorben.

Sameliena

Als ik m'n eerste dagen in de fabriek slijt, zit jij aan de andere kant van de wereld op de plek waar van droom (en dus voor aan het sparen ben) dju toch! :d

Amuseer je daar, da gaat er wel nie aan ontbreken! Laat ergens een boodschapje achter é, die ik dan kan ontdekken als ik er in juli ben!

knuf - kus - hartje

Hallo Joke , hier mama en papa

Ik mama en ook papa zien je toch met een klein hartje vertrekken naar de andere kant van de wereld! Maar we gunnen je het hoor, een droom die in vervulling gaat! Je hebt er voor gewerkt en gespaard, geniet er van met volle teugen ! Zorg goed voor mekaar, en laat ons zo veel mogelijk mee genieten van jullie belevenissen! Lieve groetjes , een hele toffe reis en veilige thuiskomst ook voor sarah moe xxxxxxxxx
Je was, je bent en je blijft een uitdager ... denk dat aan alles grenzen zijn ... ga dus niet te ver en neem alle beslissingen samen met je partner. Ontdek, geniet en amuseer je (met mate). Voilà, dat is nog eens de raad van die (strenge) papa.

joyce

hallo dag tante joke hoe gaat het ermee, ik hoop dat dit en reis wordt die je nooit zult vergeten, ik zou wel meewillen hihi maar dat gaat nu helaas niet, en ik hoop dat die vriendin van je goed op je past hihi, maak dat je niets overkomt en nog een pretige reis hé alé dadakes ik zie jegraag groetjes joyce xxx tot 15 oktober of erna doei doei

grote zus Kaat

Hoi Joske,

Ik vermoed dat je ondertussen op je bestemming bent aangekomen?! Alles goed verlopen, hoop ik?! En...de reisstress ondertussen al toegeslagen?
Ik was deze morgen mijn gsm vergeten toen ik naar het werk vertrok. Dus wou ik je nog vlug laten weten...we zorgen er héééél goed voor en we laten natuurlijk niemand achter!!! Ook al moet het een beetje onder dwang gebeuren ; -)
k' Zou zeggen... 't amuzeleute en tot binnenkort!!!!Hope to hear from you soon!!!!!
XXX

wim

eindelijk is het dan zover, terwijl joke voor een grote maand een nieuw stukje gaat verkennen. kunnen wij hier eindelijk voor een maand van wat rust genieten. :-) doe ze daar allemaal de groeten

joyce

ik hoop dat dat daar leuk is. en dat je al veel avonturen hebt meegemaakt. bij mij op school is het ook leuk maar ik kan het me natuurlijk voorstellen dat het daar in lima veel leuker is en met een toffe betroubare vriendin is dat natuurlijk ook oké. nog veel plezier. ik heb al drie toetsen gamaakt een van 9.25 op 10eentje van 20 op 20 en eentje van 19 op 20. ik droom ook soms dat ik in de bergen een reisje maak en dat ik zoveel avonturen mee maak. nog veel succes groetjes joyce
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ik zie je graag en tot volgende maand